Ο Ανέστης Αγρίτης έμεινε ελεύθερος από την Κέρκυρα και θα συνεχίσει την καριέρα του στη Λάρισα.
Σύμφωνα με το sport-fm.gr ο επιθετικός συμφώνησε με την ομάδα του κάμπου και το μόνο που μένει είναι να υπογράψει το συμβόλαιο του και να ανακοινωθεί επίσημα.
Ο παίκτης βρίσκεται ήδη στην θεσσαλική πόλη και αναμένεται να υπογράψει και να ανακοινωθεί και επίσημα.






