Σε μια κρίσιμη καμπή για την κυβερνητική συνοχή συνεδρίασε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, με κεντρικό πρόσωπο τον υπουργό Εργασίας Γιώργο Κατρούγκαλο ο οποίος ενημέρωσε αλλά και απαντησε σε ερωτήσεις βουλευτών για το ασφαλιστικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, υποστήριξε πως σε δέκα χρόνια θα έχει «εξατμιστεί» η προσωπική διαφορά και τότε θα υπάρχει ενιαία μεταχείριση παλιών και νέων.
Παράλληλα σημείωσε πως η Τρόικα πιέζει για βασική σύνταξη με εισοδηματικά κριτήρια, χαμηλότερα ποσοστά αναπλήρωσης, ενώ ζητά και να μην αυξηθούν οι εισφορές.
Όσον αφορά στην ενοποίηση των Ταμείων σημείωσε πως NAT, OΓA και TΣMEΔE θα ενταχθούν στο ενιαίο, όμως θα διατηρήσουν κάποια αυτόνομα χαρακτηριστικά.
Αναφερόμενος στο ταμείο των δημοσιογράφων τόνισε πως γίνεται προσπάθεια να κρατηθεί το αγγελιόσημο, αλλά κάτι τέτοιο θεωρείται δύσκολο.
Ο φωτογραφικός φακός κατέγραψε χαρακτηριστικά στιγμιότυπα πριν κλείσουν οι πόρτες.
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αννέτα Καββαδία δείχνει κάτι στο κινητό της στον πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση και γελούν.
Αν και στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας κάποιοι επιμένουν στις κασέτες!
Πηγή φωτογραφιών Eurokinissi









