Τις τελευταίες μέρες έχουν ξεσηκωθεί αντιδράσεις τόσο από τον κόσμο όσο και από διοικήσεις ομάδων για το συμβάν που έλαβε μέρος στον ποδοσφαρικό αγώνα μεταξύ Πλατανιά και Ολυμπιακού.
Η πειθαρχική επιτροπή της Σουπερ Λίγκας κάλεσε σε απολογία την ΠΑΕ Ολυμπιακός για να απολογηθεί για το περιστατικό και η ομάδα απάντησε με μια ανακοίνωση:
«Δεν υπήρξε σε καμία περίπτωση ρίψη αντικειμένου, η οποία να θέτει σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα ποδοσφαιριστή, ή οποιουδήποτε άλλου προσώπου. Αυτό προκύπτει από το οπτικοακουστικό υλικό και από τις εκθέσεις των αξιωματούχων του αγώνα. Είμαστε σίγουροι ότι θα αποδειχθεί και στην ακροαματική διαδικασία.
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός σέβεται απολύτως τις επιταγές του πειθαρχικού κώδικα και πιστεύει στην ακριβοδίκαιη εφαρμογή του, με βάση τα πραγματικά γεγονότα και όχι την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, που σκοπίμως δημιουργείται από ορισμένους».
Να υπενθυμίσουμε πως ο Ολυμπιακός καλείται να απολογηθεί για τη ρίψη αντικείμενο από οπαδό κατά τη διάρκεια του αγώνα Ολυμπιακός-Πλατανιάς, το οποίο φαίνεται να χτύπησε τον παίκτη του Πλατανιά, Ουσμάν Κουλιμπαλί.
Η απολογία της ομάδας του Πειραιά θα γίνει την Παρασκευή και βρίσκεται αντιμέτωπη με πρόστιμο 70.000 ευρώ και με μία έως δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών, ενώ υπάρχει η πιθανότητα να διπλασιαστεί η ποινή.






