Φαίνεται πως μετά τους δύο κύκλους του «The Voice» του μπήκε για τα καλά το «μικρόβιο» της τηλεπαρουσίασης του Μιχάλη από τους Stavento.
Έτσι, ολοένα κι ακούγεται ότι ο ταλαντούχος μουσικός, κατά κόσμον Μιχάλης Κουΐνέλης, αποτελεί νέο απόκτημα της τηλεόρασης του Alpha.
Διαβάστε περισσότερα στο: www.backstage24.gr






