Media

Τρύπα 300 εκ. ευρώ στον προϋπολογισμό προκάλεσε το λουκέτο στην ΕΡΤ λένε οι δημοσιογράφοι της

ΕΡΤ

Οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ αναφέρουν σε ανακοίνωση που εξέδωσαν αναφορικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τη δημόσια τηλεόραση ότι η κυβέρνηση ανασύρει το νομοσχέδιο Αλιβιζάτου, που είχε κατατεθεί στη Βουλή τον Φεβρουάριο του 2012, για να καλύψει την εκτροπή που προκάλεσε η πραξικοπηματική και σοκαριστική διακοπή λειτουργίας της ΕΡΤ.

Οι δημοσιογράφοι τονίζουν ότι την ώρα που ο αρμόδιος υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης δηλώνει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη ο διάλογος με τους εργαζόμενους της ΕΡΤ, η κυβέρνηση καταθέτει στη Βουλή με την υπογραφή επτά υπουργών το σχέδιο νόμου για τη «Νέα Ελληνική Ραδιοφωνία, Ίντερνετ και Τηλεόραση», ωστόσο από τη λίστα των υπογραφών λείπει η υπογραφή του πλέον υπεύθυνου για τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, Παντελή Καψή.

Οι εργαζόμενοι σημειώνουν ότι το «μαύρο» που παραμένει στις συχνότητες της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης δεν διασκεδάζεται με εντυπώσεις θεσμικών παρεμβάσεων και επισημαίνουν πως κακέκτυπα λύσεων δεν απαντούν στη διεθνή κατακραυγή και τις ασφυκτικές πιέσεις της κοινωνίας.

Μοναδικό νέο στοιχείο της νομοθετικής πρωτοβουλίας, συνεχίζουν, είναι η έκθεση αξιολόγησης συνεπειών ρυθμίσεων, στην οποία αιτιολογούνται «οι αμαρτίες» της ΕΡΤ: «Με την προτεινόμενη ρύθμιση εξυγιαίνεται ένα από τα πιο σπάταλα ΝΠΙΔ του Δημοσίου Τομέα, με αποτέλεσμα οι ευεργετικές συνέπειες να είναι μεγάλες και απροσδιόριστες ακόμα» και καταλήγουν λέγοντας ότι «ούτε λέξη ασφαλώς για τη νέα μαύρη τρύπα τουλάχιστον 300 εκατ. ευρώ που προκάλεσε στον κρατικό προϋπολογισμό το λουκέτο στην ΕΡΤ».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER