Με τους εκπροσώπους της τρόικας θα συναντηθεί σήμερα τις 9 το πρωί ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης, για το «καυτό» θέμα των απολύσεων και της κινητικότητας.
Ο κ. Μητσοτάκης, εξερχόμενος την Πέμπτη από το Μέγαρο Μαξίμου, παραδέχθηκε ότι οι διαπραγματεύσεις είναι δύσκολες, αλλά δήλωσε βέβαιος ότι «θα είμαστε έτοιμοι τη Δευτέρα».






