Media

Παραιτήθηκε η Όλγα Τρέμη!

Με επιστολή στον πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ, Σταμάτη Νικολόπουλο η δημοσιογράφος Όλγα Τρέμη παραιτείται από μέλος της Ενωσης Συντακτών.

Η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του MEGA με την επιστολή της γνωστοποιεί την απόφασή της να παραιτηθεί από μέλος της Ένωσης, εξαιτίας της «εχθρικής συμπεριφοράς των οργάνων της ΕΣΗΕΑ».

tremi-paraitisi

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER