Κόσμος

Στην φυλακή επειδή… δεν πήραν μετάλλιο;

Zimbabwe

Ο Πρόεδρος της Ζιμπάμπουε Ρόμπερτ Μουγκάμπε, γνωστός για τις ενίοτε αρρωστημένες απόψεις και θέσεις του, φέρεται να διέταξε τη σύλληψη όλης της Ολυμπιακής ομάδας της χώρας, επειδή δεν κατέκτησε μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.

«Σπαταλήσαμε τα χρήματα του κράτους σε αυτά τα ποντίκια, που αποκαλούμε αθλητές. Αν δεν είσαι έτοιμος να θυσιάσεις τα πάντα για να κερδίσεις χάλκινα μετάλλια ή έστω τέταρτες και πέμπτες θέσεις, όπως οι γείτονές μας στην Μποτσουάνα, τότε γιατί σπαταλάς τα χρήματά μας;» φέρεται να είπε οργισμένος.

«Αν χρειαζόμασταν ανθρώπους να πάνε στη Βραζιλία για να τραγουδήσουν τον εθνικό μας ύμνο και να κρατήσουν τη σημαία, τότε καλύτερα να στέλναμε μερικά ωραία κορίτσια και αγόρια από το πανεπιστήμιο για να μας εκπροσωπήσουν»… συμπλήρωσε.

Η κυβέρνηση της αφρικανικής χώρας διέψευσε ωστόσο την είδηση, χαρακτηρίζοντάς τη «μύθευμα του διαδικτύου».

Η αποστολή της Ζιμπάμπουε μετρούσε 31 αθλητές και η καλύτερη θέση που κατάφεραν να φτάσουν ήταν η όγδοη.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER