Media

Η ΕΡΤ ρίχνει «μαύρο» στον Τσίπρα – Δεν θα μεταδώσει την ομιλία του

ΕΡΤ

Οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα ρίξουν… «μαύρο» στην αυριανή ομιλία του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, έπειτα από σχετική απόφαση των συνδικαλιστικών ενώσεων στο χώρο του Τύπου, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τον νόμο Παππά και την απειλή ανεργίας για εκατοντάδες δημοσιογράφους που εργάζονται σε κανάλια που δεν πήραν άδεια.

Σύμφωνα με την προκήρυξη αυτή η απεργία θα είναι εικοσιτετράωρη, από τις 6 το πρωί του Σαββάτου έως τις 6 το πρωί της Κυριακής, στα δημόσια και ιδιωτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας, γεγονός που σημαίνει ότι οι δημοσιογράφοι θα κρατήσουν στο σκοτάδι μία πρωθυπουργική εμφάνιση στην οποία ο Αλέξης Τσίπρας ποντάρει πολλά.

Η  της απεργίας θα έχει θύμα τον ίδιο τον πρωθυπουργό, καθώς το Σάββατο θα μιλήσει στην ΔΕΘ και οι δημοσιογράφοι θα ρίξουν «μαύρο» στην ομιλία του. Δηλαδή,

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΠΟΣΠΕΡΤ αναφέρεται:

«Απεργούμε στους δημόσιους και ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, μαζί και σύμφωνα με την απόφαση του διασωματειακού των Ενώσεων Τύπου και ΜΜΕ, συμπορευόμενοι με τις άλλες Ενώσεις, το Σάββατο 10/9/2016, (σε μια πρώτη 24ωρη απεργία από τις 06:00 του Σαββάτου έως τις 06:00 της Κυριακής) και απαιτούμε από την Κυβέρνηση θεσμική παρέμβαση για εγγύηση όλων των θέσεων εργασίας στους τηλεοπτικούς σταθμούς είτε αδειοδοτήθηκαν, είτε όχι και παράλληλα κατοχύρωση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων τους με ΣΣΕ. 1.800 συνάδελφοι από τα κανάλια που δεν αδειοδοτήθηκαν, κινδυνεύουν άμεσα να βγουν σε ανεργία, την ώρα που τα μνημόνια και οι μνημονιακές πολιτικές έχουν γίνει λαιμητόμος για την κοινωνία, η ανεργία είναι σε δυσθεώρητα ύψη, η ύφεση είναι πρωτοφανής και συναντάται σε περιόδους μεγάλων καταστροφών ή πολέμων…».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER