Πολιτική

«Βόμβα» Βενιζέλου στο ΠΑΣΟΚ: Εγώ δεν ψήφισα τίποτα!

Βενιζέλος

Κάτι παραπάνω από σαφείς ήταν οι αποστάσεις που πήρε ο Ευάγγελος Βενιζέλος από την επιλογή του  ΠΑΣΟΚ να ψηφίσει «ναι» στις τροπολογίες Παππά.

«Δεν ψήφισα τίποτα εγώ! Δεν με ρώτησε κανείς» δήλωσε ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ  μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, αποκαλύπτοντας μάλιστα πως είχε ζητήσει να συνεδριάσει η κοινοβουλευτική ομάδα.

«Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να εκπέμπει ένα καθαρό πολιτικό μήνυμα, πρέπει να διαφυλάξουμε τη συλλογικότητα» σημείωσε με έμφαση.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER