Σε επαγρύπνηση βρίσκονται όλοι οι πολίτες που διαμένουν στους δήμους Κορδελιού-Ευόσμου, Δέλτα, Αμπελοκήπων-Μενεμένης, αλλά και των υπόλοιπων, εν αναμονή της εξουδετέρωσης της βόμβας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, που βρέθηκε την περασμένη Παρασκευή, στην οδό Μοναστηρίου.
Περισσότερα: karfitsa.gr






