Στη ΝΔ καταλογίζει ευθύνη για την καθυστέρηση στην επένδυση στο Ελληνικό ο Γιώργος Κατρούγκαλος.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, τάχθηκε υπέρ κάθε επένδυσης η οποία φέρνει χρήματα στην ελληνική οικονομία και τόνισε ότι τις επενδύσεις που ξεκίνησε μόνη της η κυβέρνηση τις τελειώνει γρήγορα.
«Υπάρχουν επενδύσεις όμως, όπως στο Ελληνικό ή τις Σκουριές, που δεν είχαν προετοιμαστεί με τον τρόπο που έπρεπε» τόνισε ο κ. Κατρούγκαλος και απέδωσε τις καθυστερήσεις των τελευταίων δύο χρόνων στις τεχνικές δυσκολίες «επειδή δεν προετοιμάστηκε η επένδυση όπως θα έπρεπε από τους προηγούμενους».
«Υπάρχει ευθύνη για την καθυστέρηση του έργου και είναι ολόκληρη σε αυτόν που προετοίμασε την επένδυση και αυτή είναι η ΝΔ» ανέφερε χαρακτηριστικά.






