Συνωστισμός υπουργών παρατηρείται στην έδρα της Αρχιεπισκοπής, στην Πλάκα.
Όπως μεταφέρει η εφημερίδα «Τα Νέα», τις τελευταίες έξι μέρες έχουν περάσει τις πύλες της Αρχιεπισκοπής και έχουν συναντηθεί με τον Ιερώνυμο ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Σταύρος Αραχωβίτης, η υφυπουργός στο ίδιο υπουργείο, Ολυμπία Τελιγιορίδου και ο υφυπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Δημαράς.
Είναι γνωστό ότι ο Αρχιεπίσκοπος δεν χαλάει χατίρι σε κανέναν και βλέπει τους πάντες.
Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι συγκεκριμένοι υπουργοί είχαν δύο λόγους παραπάνω για ένα τετ-α-τετ με τον Ιερώνυμο: Είναι νέοι και βρίσκονται σε υπουργεία που συνεργάζονται με την Αρχιεπισκοπή για θέματα αξιοποίησης εκκλησιαστικής περιουσίας.






