«Με μεγάλη στενοχώρια αποχαιρετώ το Mega, που από σήμερα δεν εκπέμπει», αναφέρει σε ανάρτησή του ο Νίκος Χατζηνικολάου.
Ο δημοσιογράφος και εκδότης φανερά συγκινημένος αποχαιρέτησε το κανάλι που τον ανέδειξε, αλλά και που ο ίδιος ήταν από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα του σταθμού.







