Κοινωνία

Θεσσαλονίκη: Νεκρός 90χρονος – Έπεσε από τον 2ο όροφο πολυκατοικίας

Ένας 90χρονος έπεσε σήμερα στις 08:15, από μπαλκόνι 2ου ορόφου στην πλατεία Ναυαρίνου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ωστόσο ο ηλικιωμένος είχε καταλήξει. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι πρόκειται για αυτοκτονία.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER