Η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ Φώφη Γεννηματά τοποθετήθηκε πριν λίγο για την επίθεση του Ρουβίκωνα, ασκώντας δριμεία κριτική κατά της κυβέρνησης.
Η κ. Γεννηματά δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η ανοχή της Κυβέρνησης στη βία και τους δήθεν αριστερούς εκφραστές της, εξελίσσεται σε συνενοχή και καθημερινή απειλή για την κοινωνία… Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί. Έχει έρθει η ώρα να πάμε μπροστά με ασφάλεια για τους πολίτες και στήριξη στους αστυνομικούς που μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες κάνουν σήμερα τη δουλειά τους».






