Με εντολή της Αστυνομίας όλοι οι σταθμοί του Μετρό άνοιξαν και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από το επιβατικό κοινό.
Να σημειώσουμε ότι δίχως επεισόδια και εντάσεις στο κέντρο της Αθήνας, στο πλαίσιο της πορείας μνήμης και τιμής για την εξέγερση του Πολυτεχνείου.






