Κοινωνία

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Καψή – εργαζομένων ΕΡΤ

Ο Παντελής Καψής
Ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ της Δευτέρας η συνάντηση του Παντελή Καψή, με τους εκπροσώπους της ΠΟΣΠΕΡΤ και των δημοσιογράφων της ΕΡΤ.

Ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ της Δευτέρας η συνάντηση του υφυπουργού δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, Παντελή Καψή, με τους εκπροσώπους της ΠΟΣΠΕΡΤ και των δημοσιογράφων της ΕΡΤ.

Από την πλευρά της η κυβέρνηση κατέθεσε αναλυτικά τις προτάσεις για το μεταβατικό στάδιο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και έδωσε όλες τις  διευκρινίσεις για θέματα αποζημιώσεων και αναγνώρισης προϋπηρεσίας των εργαζομένων της ΕΡΤ, ωστόσο, σύμφωνα με τους εργαζομένους δεν επιτεύχθηκε επί της ουσίας πρόοδος.

Οι προτάσεις της κυβέρνησης θα τεθούν προς συζήτηση στην γενική συνέλευση που θα πραγματοποιήσουν την Τρίτη οι εργαζόμενοι.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER