Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης εξήγησε πως θα εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις την τηλεργασία για το 40% των υπαλλήλων τους, μέτρο το οποίο θα είναι υποχρεωτικό από αύριο για να περιοριστεί η διασπορά του κορωνοϊού.
Ο κ. Βρούτσης, ανέφερε ότι οι εργοδότες όλων των επιχειρήσεων στην Περιφέρεια Αττικής θα έχουν περιθώριο ένα 24ωρο από την δημοσίευση της ρύθμισης σε ΦΕΚ για να προαναγγείλουν στο πληροφοριακό σύστημα «Εργάνη» του υπουργείου Εργασίας τους μισθωτούς που θα εργάζονται υποχρεωτικά σε τηλεργασία έως τις 4 Οκτωβρίου.
Η προαναγγελία των εργαζομένων που θα μπουν υποχρεωτικά σε τηλεργασία θα γίνει με το Έντυπο Ειδικού Σκοπού 4.1 «Δήλωση εξ αποστάσεως εργασία». Η υποχρέωση αφορά όλες τις επιχειρήσεις της Περιφέρειας Αττικής, ανεξαρτήτως ΚΑΔ, μεγέθους και λειτουργίας.
Τέλος διευκρίνισε, ότι το μέτρο της τηλεργασίας θα λειτουργήσει από τις 21 Σεπτεμβρίου έως και τις 4 Οκτωβρίου και θα αφορά το 40% των εργαζομένων στις ιδιωτικές επιχειρήσεις και στο Δημόσιο.






