Στις 11.00 το πρωί είναι προγραμματισμένη να συνεχιστεί η κατάθεση του πρώην προέδρου του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελου Βενιζέλου στον Άρειο Πάγο, στο πλαίσιο της έρευνας της ειδικής ανακρίτριας Κωνσταντίνας Αλεβιζοπούλου για το πώς στήθηκε η σκευωρία της Novartis από τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο.
Ο πρώην Αναπληρωτής Υπουργός Δικαιοσύνης της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ελέγχεται από το Δικαστικό Συμβούλιο του Ειδικού Δικαστηρίου μετά από την απόφαση της Βουλής να ασκηθεί δίωξη σε βάρος του για 8 αδικήματα, μεταξύ των οποίων αυτό της ηθικής αυτουργίας σε κατάχρηση εξουσίας.
Η κατάθεση του κ. Βενιζέλου είχε διακοπεί στις 6 Νοεμβρίου, όταν ετέθη το νομικό ζήτημα, εάν η Αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Βασιλική Θεοδώρου κατά την εξέταση των μαρτύρων έχει το δικαίωμα να υποβάλλει ερωτήσεις.
Χρειάστηκε να περάσει ένας μήνας έως ότου το Δικαστικό Συμβούλιο του Ειδικού Δικαστηρίου του νόμου περί ευθύνης Υπουργών να αποφανθεί με οριακή πλειοψηφία (3-2) ότι η εισαγγελική λειτουργός δεν μπορεί να απευθύνει ερωτήσεις στους μάρτυρες.
Ο πρώην Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είχε κάνει λόγο για «εξύφανση μιας πολύ μεγάλης συνωμοσίας» ένα χρόνο πριν αποσταλεί από την τότε εισαγγελέα εγκλημάτων διαφθοράς Ελένη Τουλουπάκη η δικογραφία με τα δέκα πολιτικά πρόσωπα στη Βουλή. Κατά την αποχώρησή του από τον Άρειο Πάγο, όταν διεκόπη η κατάθεσή του, είχε δηλώσει ότι «το πρόβλημα δεν είναι απλώς η κατάχρηση εξουσίας, είναι η συστηματική προσπάθεια αλλοίωσης θεμελιωδών αρχών και θεσμών του δημοκρατικού πολιτεύματος».
Επόμενος μάρτυρας έχει κληθεί να καταθέσει την ερχόμενη Δευτέρα ο Ανδρέας Λοβέρδος, ενώ αναμένεται να αποσταλούν κλήσεις και στον πρώην Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και στον Δημήτρη Αβραμόπουλο. Όλοι τους είχαν στραφεί με μηνύσεις κατά των προστατευομένων μαρτύρων και κατά όσων συμμετείχαν στο σχέδιο στοχοποίησης των δέκα πολιτικών προσώπων με φόντο την εισαγγελική έρευνα της Novartis.






