Την άρση της ασυλίας του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Γιώργου Γερμενή για την επίθεση που είχε εξαπολύσει εναντίον του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη ψήφισε η Ολομέλεια της Βουλής.
Ειδικότερα, το αποτέλεσμα έχει ως εξής:
Ψήφισαν 211 βουλευτές, υπέρ της άρσης ασυλίας του βουλευτή της Χ.Α ψήφισαν 208, κατά 2 και 1 «λευκό».
Πέραν αυτού με 207 «υπέρ» έναντι 1 «κατά» ήρθη και η ασυλία του βουλευτή της Χ.Α. Ευστάθιου Μπούκουρα για συμμετοχή στα επεισόδια που εκδηλώθηκαν έξω από στρατόπεδο της Κορίνθου που προοριζόταν για κέντρο κράτησης μεταναστών.
Τέλος η Ολομέλεια ψήφισε υπέρ της άρσης ασυλίας του βουλευτή της ΝΔ Ευστάθιου Καρανάσιου και κατά της άρσης ασυλίας των κ.κ. Γιώργου Λαμπρούλη (ΚΚΕ) και Κώστα κοντογεώργου (ΝΔ).






