
Την άμεση παρέμβαση του υπουργείου Υγείας ζητά η Ομοσπονδία Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ), «για την προστασία της ιερής πράξης της αιμοδοσίας από τον επιχειρούμενο διασυρμό», όπως αναφέρει, με αφορμή πρόθεση της Χρυσής Αυγής για τη διενέργεια πανελλαδικής εθελοντικής αιμοδοσίας, «μόνο για Έλληνες».
«Το αίμα δεν έχει εθνική ή φυλετική σύνθεση», αναφέρει η ΟΕΝΓΕ, προσθέτοντας ότι «οι φιάλες που συλλέγονται κατά τη διάρκεια της εθελοντικής αιμοδοσίας χορηγούνται με αποκλειστικά ιατρικά κριτήρια σε όσους έχουν ανάγκη μετάγγισης αίματος»
Και καταλήγει: «Παραπλανά χυδαία την κοινή γνώμη όποιος προπαγανδίζει ή αφήνει να εννοηθεί ότι υπάρχει δυνατότητα διακρίσεων στο αίμα που συλλέγεται σε οποιαδήποτε αιμοδοσία. Το απεχθέστερο όμως είναι ότι χύνει ρατσιστικό δηλητήριο».
Εντονη όμως ήταν και η αντίδραση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), η οποία καλεί τα Σωματεία να είναι σε ετοιμότητα και να πάρουν πρωτοβουλίες ώστε να τηρηθούν με αυστηρότητα όλες οι προϋποθέσεις που ορίζονται για την διεξαγωγή της Αιμοδοσίας και να μην επιτρέψουν την μετατροπή της από την Χρυσή Αυγή σε «φιέστα εθνικής και φυλετικής καθαρότητας».
Πηγή: το Έθνος





