Ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα η συνάντηση του υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα με την ΟΛΜΕ, για το θέμα της διαθεσιμότητας.
Η ΟΛΜΕ προειδοποίησε τον υπουργό πως με τα σημερινά δεδομένα τα σχολεία δεν θα ανοίξουν τον Σεπτέμβριο ενώ προγραμματίζονται ήδη μεγάλες κινητοποιήσεις.






