Πολιτική

Άδωνις: Ήταν λάθος που αποχωρήσαμε από τη συζήτηση για τις off shore

Άδωνις Γεωργιάδης

Την παραδοχή πως ίσως και να ήταν λάθος η απόφαση της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας να αποχωρήσει από τη Βουλή κατά την διάρκεια της συζήτησης της τροπολογίας για τις off shore των πολιτικών, έκανε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ μιλώντας στο ΒΗΜΑ 99,5 δήλωσε πως, «ενδεχομένως να μην ήταν σωστή η απόφαση, να αποχωρήσει, από τη Βουλή η ΝΔ» και συνέχισε τονίζοντας πως η διάταξη πράγματι «έγινε κρυφά, για να ξεπλύνει κάποιους. Όταν σε παίρνουν είδηση, με τη γίδα στην πλάτη, πας στο άλλο άκρο».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER