Τα «τρωκτικά» της υγείας συνεχίζουν το «πάρτι», τόνισε ο Άδωνις Γεωργιάδης στην πρωινή εκπομπή του Mega.
Ο υπουργός Υγείας δήλωσε πως τα τελευταία χρόνια υπήρχε φαρμακευτική δαπάνη πάνω από 7 δισ., σημειώνοντας πως στόχος είναι για φέτος να μειωθεί στα 2.371.000.000 και για του χρόνου κάτω από 2.
«Για πάρα πολλά χρόνια ήμασταν υπερβολικά παραπάνω», είπε χαρακτηριστικά.
Παρόλα αυτά τόνισε πως σπατάλη έχουμε γενικώς. «Ο ΕΟΠΥΥ είναι ένα τρομακτικό πράγμα. Είναι το μεγαλύτερο εγχείρημα της χώρας, ο μεγαλύτερος πάροχος ασφαλιστικών υπηρεσιών στην Ευρώπη. Φτιάξαμε ένα γίγαντα σε πύλινα πόδια» και πρόσθεσε πως «πάνω σε αυτό το γίγαντα στηρίζεται ο οργανισμός υγείας αυτής της χώρας.
ο υπουργός Υγείας είπε επίσης, ότι σε πρώτη φάση θα ενταχθούν στο καθεστώς της κινητικότητας 1.250 υπάλληλοι, πλην γιατρών, και δεσμεύτηκε ότι η μετακίνηση του κάθε υπαλλήλου θα γίνει εντός της εκάστοτε υγειονομικής περιφέρειας.
Επίσης τόνισε ότι «όσοι βγουν σε καθεστώς κινητικότητας δεν θα χρειαστεί να περιμένουν 8 μήνες για τη νέα τοποθέτηση».






