Παρασκηνιακά

Άδωνις: Θα ξεχαστούμε με …μπάφους!

Άδωνις Γεωργιάδης

Με καυστικό τρόπο σχολίασε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Άδωνις Γεωργιάδης, την εκδήλωση για την κάνναβη που γίνεται στο Σύνταγμα.

«Συνδέοντας» το γεγονός με την κυβερνητική πολιτική έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter: «Πρώτη φορά αριστερά με μπάφους παντού…για να ξεχνάμε μάλλον το τι κάνουν στη χώρα μας»

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER