«Κόντρα» ξέσπασε μεταξύ του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και του Γιάννη Μανώλη με αφορμή το 5ευρω για τις επισκέψεις στα πολυϊατρεία του ΠΕΔΥ.
«Το ΠΑΣΟΚ ψήφισε και ο Άδωνις εφαρμόζει το χαράτσι των 5€ για κάθε επίσκεψη σε υπηρεσίες υγείας! Την ίδια ευθύνη έχουν!Τέλος τα καραγκιοζιλίκια!» έγραψε στο Twitter ο Γιάννης Μανώλης.
Ο υπουργός του απάντησε πως «ήσουν βουλευτής της ΝΔ όταν ήταν 3€ και ίσχυε. Τότε δεν σε πείραζε; Ουαί υμίν Φαρισαίοι υποκριταί…».
Ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε πως είναι ένα μέτρο που δεν θεσμοθέτησε ο ίδιος αλλά το βρήκε από την κυβέρνηση Παπανδρέου ενώ ο κ. Μανώλης απάντησε με αιχμές λέγοντας αν δεν συμφωνεί να αποχωρήσει και όχι να το εφαρμόσει.







