Το 2016 θα αφήσει πίσω του την ύφεση και θα γυρίσει σε θετικό πρόσημο εκτίμησε ο υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Γιώργος Σταθάκης, ο οποίος εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πορεία της ελληνικής οικονομίας.
Ο υπουργός, ο οποίος βρίσκεται στα Χανιά, όπου και παρακολούθησε την επίσημη δοξολογία στο μητροπολιτικό ναό της πόλης, με αφορμή την πρώτη ημέρα του έτους.
Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Η κυβέρνηση ακολουθεί σταθερά έναν οδικό χάρτη που αφορά τη συμφωνία με τους εταίρους. Ο πρώτος μεγάλος κύκλος αυτής της συμφωνίας κλείνει με τη διαπραγμάτευση που επίκειται και ακολουθεί η συζήτηση για το χρέος».
Επιπλέον, ο κ. Σταθάκης επισήμανε ότι «το 2016 μετά τα δεδομένα που έχουμε για το 2015, δηλαδή την οριακή έως πολύ μικρή ύφεση, υπάρχει η αισιοδοξία ότι θα είναι η χρονιά που θα γυρίσει η οικονομία προς θετικό πρόσημο, διατηρώντας τον ισχυρό κανόνα που έχουμε σε όλη την πολιτική μας, αυτού της κοινωνικής συνοχής».






