Αίτημα για τη μετεγκατάσταση του καζίνο της Πάρνηθας σε θέση εκτός των ορίων του Δήμου Αθηναίων
Αίτημα για τη μετεγκατάσταση του καζίνο της Πάρνηθας σε θέση εκτός των ορίων του Δήμου Αθηναίων φέρεται να έχει καταθέσει η εταιρεία στην υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη.
Η μετεγκατάσταση υφίστατο ως πρόβλεψη σε Νόμο του 1994 και καταργήθηκε το 2003.
Όπως αναφέρει η «Καθημερινή» στο σκεπτικό του αιτήματος αναφέρονται πέντε λόγοι για να γίνει δεκτή η μεταφορά του καζίνο και επισημαίνεται ότι η παραμονή του στη Πάρνηθα δεν εξυπηρετεί καμία ανάγκη αλλά αντιθέτως επιφέρει ζημία στο ελληνικό Δημόσιο, οδηγεί την επιχείρηση σε μαρασμό, σε απώλεια εκατοντάδων θέσεων απασχόλησης και σε επιβάρυνση του φυσικού περιβάλλοντος. Στο αίτημα προβλέπεται ότι η εισαγωγή στην αγορά 35.000 νέων ηλεκτρονικών παιχνιδιών από τον ΟΠΑΠ θα επιφέρει ένα τεράστιο πλήγμα για τα καζίνο.
Το 2008 ο κύκλος εργασιών τη εταιρείας ανήλθε σε 193 εκατ. ευρώ ενώ το 2012 σε 99 εκατ. ευρώ. Για φέτος η πρόβλεψη είναι ότι θα διαμορφωθεί σε 93 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας πτώση κατά περίπου 53% σε σχέση με το 2008.
Όπως αναφέρει η «Καθημερινή», στο αίτημα σημειώνεται ότι η συνέχιση της λειτουργίας του καζίνο στην Πάρνηθα δημιουργεί σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις στον ορεινό όγκο και στον Εθνικό Δρυμό.






