Ακόμα ένα δυνατό χαρτί του χάνει το Mega, αφού όπως όλα δείχνουν δεν θα προβληθεί την επόμενη σεζόν το «Κάψε το Σενάριο».
Σύμφωνα με την Espresso, ο Λάμπρος Φισφής αποφάσισε να μην συνεχίσει τη σατιρική εκπομπή τη νέα χρονιά, αν και θεωρούνταν δεδομένο ότι θα βλέπαμε την παρέα των ηθοποιών ξανά στο πλατό, με αποτέλεσμα να μείνουν με τον… καημό για γέλιο στη Μεσογείων.






