Media

Ακόμα ένα «χτύπημα» για το Mega

Κάψε το σενάριο
Πληγή για το Mega η αφαίρεση από το πρόγραμμά της της σατιρικής εκπομπής «Κάψε το Σενάριο»

Ακόμα ένα δυνατό χαρτί του χάνει το Mega, αφού όπως όλα δείχνουν δεν θα προβληθεί την επόμενη σεζόν το «Κάψε το Σενάριο».

Σύμφωνα με την Espresso, ο Λάμπρος Φισφής αποφάσισε να μην συνεχίσει  τη σατιρική εκπομπή τη νέα χρονιά, αν και θεωρούνταν δεδομένο ότι θα βλέπαμε την παρέα των ηθοποιών ξανά στο πλατό, με αποτέλεσμα να μείνουν με τον… καημό για γέλιο στη Μεσογείων.

Το ίδιο όμως θα συμβεί και με τους τηλεθεατές που είχαν δείξει την προτίμησή τους στο ψυχαγωγικό αυτό πρόγραμμα.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER