Παρατεταγμένες βρίσκονται τρεις διμοιρίες των ΜΑΤ στη γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη», στο 6ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων-Κόνιτσας, όπου πριν από λίγο δημιουργήθηκε αναταραχή όταν κτηνοτρόφοι ενημερώθηκαν ότι τα οφειλόμενα του Απριλίου θα τα πάρουν τον Αύγουστο και του Μαΐου το Σεπτέμβριο.
Μάλιστα, κάποιοι από τους συγκεντρωμένους, έσπασαν μέρος της σιδερένιας πόρτας στην είσοδο.
Κλειστά και τα 2 ρεύματα της Εθνικής Οδού.






