Ο Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης έπειτα από σχετικό έγγραφο της Διεύθυνσης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Θεσσαλονίκης και ενημέρωση από το τμήμα Πολιτικής Προστασίας της Μ.Ε. Θεσσαλονίκης, αποφάσισε την απαγόρευση κυκλοφορίας πεζών και τροχοφόρων οχημάτων κάθε είδους στο δάσος του Σέιχ Σου, για σήμερα, και από ώρα 21:00 μέχρι 07:00 το πρωί της Πέμπτης, 1ης Αυγούστου 2013.
Συγκεκριμένα, απαγορεύεται η κυκλοφορία πεζών και τροχοφόρων κάθε είδους στο τμήμα του Περιαστικού δάσους (του Σέιχ-Σου) που περικλείεται από την Περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, την επαρχιακή οδό Πεύκων – Ασβεστοχωρίου – Εξοχής και την επαρχιακή οδό Θεσσαλονίκης – Πανοράματος – Χορτιάτη για σήμερα Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013 και από ώρα 21:00 μέχρι 07:00 το πρωί της Πέμπτης, 1ης Αυγούστου 2013.
Ο Αντιπεριφερειάρχης της Μ.Ε. Θεσσαλονίκης Γιώργος Τσαμασλής απευθύνει έκκληση σε όλους τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και εφόσον διαπιστώσουν οποιαδήποτε ύποπτη κίνηση οχημάτων μέσα στο δάσος να συγκρατούν τις πινακίδες των αυτοκινήτων αυτών και να απευθύνονται άμεσα στην Αστυνομία.
Επίσης, οι πολίτες καλούνται να φροντίζουν να μη ρίχνουν σκουπίδια και αποτσίγαρα στο δάσος διότι είναι αιτίες πρόκλησης πυρκαγιάς.
Διαβάστε περισσότερα στο karfitsa.gr






