Το email Βαρουφάκη δεν έχει κάτι «που να προσελκύει ξένες επενδύσεις», εκτιμά ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Στέφανος Μάνος.
Ο κ. Μάνος με ανάρτηση του στο Twitter διερωτάται: «Η ανάπτυξη δεν απασχολεί την κυβέρνηση; Οι άνεργοι;».
Εύλογα λοιπόν μπορεί να συμπεραίνει κανείς πως η ανάπτυξη και η λεγόμενη ανάσχεση της ανθρωπιστικής κρίσης περνά μέσα από τις επενδύσεις.
Στο email Βαρουφάκη δεν υπάρχει κάτι που να προσελκύει ξένες επενδύσεις. Η ανάπτυξη δεν απασχολεί την κυβέρνηση; Οι άνεργοι;
— Stefanos Manos (@StefanosManos) February 25, 2015






