Με απόφαση της κοινοβουλευτικής ομάδας του α΄θερινού τμήματος οι Ανεξάρτητοι Έλληνες δεν θα μετέχουν στην αυριανή συνεδρίαση της βουλής για την ΔΕΗ.
Στην ανακοίνωση τους οι ΑΝΕΛ σημειώνουν: «Συνεδρίασε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του Α’ Θερινού Τμήματος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ με τη συμμετοχή και του προέδρου του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος Νίκου Νικολόπουλου. Αποφασίστηκε ομόφωνα ότι η αυριανή συνεδρίαση του Α’ Θερινού Τμήματος είναι μία συνεδρίαση παρωδία που παραβιάζει το Σύνταγμα και τον κανονισμό της Βουλής. Δεν θα νομιμοποιήσουμε με την παρουσία μας την συνεδρίαση. Καλούμε το σύνολο της αντιπολίτευσης του δημοκρατικού τόξου να καταγγείλει από κοινού ενώπιον του ελληνικού λαού τη δημοκρατική εκτροπή».






