Κόσμος

Απήγαγαν μέλη του Ερυθρού Σταυρού στη Συρία

Σε οχήματα στα οποία επέβαιναν εργαζόμενοι του Ερυθρού Σταυρού στη Συρία, ένοπλοι άνοιξαν πυρ και αφού τους έκλεισαν το δρόμο, τους συνέλαβαν και τους μετέφεραν σε άγνωστη τοποθεσία.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το πρακτορείο SANA, οι εργαζόμενοι του Ερυθρού Σταυρού βρίσκονταν στην επαρχεία Ιντλίμπ, όταν ένοπλοι τους απήγαγαν. Ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί ο αριθμός τους καθώς και η εθνικότητά τους.

Εκπρόσωπος της ΔΕΕΣ στη Γενεύη δήλωσε ότι δεν μπορεί να επιβεβαιώσει ούτε να διαψεύσει τις πληροφορίες ρωσικών μέσων ότι τρία μέλη της απήχθησαν στη Συρία.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Ερυθρού Σταυρού το προηγούμενο μήνα, 22 από τους εργαζομένους του έχουν σκοτωθεί στη Συρία από την αρχή του εμφυλίου τον Μάρτιο του 2011. Όλα τα θύματα ήταν μέλη στη Συριακή Ερυθρά Ημισέληνο, παράρτημα του Ερυθρού Σταυρού και σκοτώθηκαν εν ώρα εργασίας.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER