Κοινωνία

Απίστευτη καταγγελία: Έδωσε 30 ευρώ για χαρτί προτεραιότητας στην ουρά για τη ΔΕΗ (ΒΙΝΤΕΟ)

Λογαριασμοί ΔΕΗ

Ένα σοκαριστικό περιστατικό έλαβε χώρα την περασμένη Πέμπτη στον Βόλο όταν μια γυναίκα, όπως και δεκάδες άλλα άτομα, είχε πάει στη ΔΕΗ για να μπει στη ρύθμιση των 36 δόσεων και αναγκάστηκε να πληρώσει 30 ευρώ για να πάρει χαρτάκι προτεραιότητας από κάποιον άλλον που περίμενε στην ουρά, καθώς το μηχάνημα δεν έβγαζε αρκετά για να εξυπηρετηθούν όλοι.

Όλα αυτά περιέγραψε στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 και στον Γιώργο Παπαδάκη μια γυναίκα που ήταν παρούσα στο συγκεκριμένο περιστατικό.

Σύμφωνα με τις περιγραφές της, στις 08:30, το χαρτί προτεραιότητας που πήρε η ίδια από το μηχάνημα είχε τον αριθμό 78. Την ώρα εκείνη εξυπηρετείτο ο αριθμός 5. Καθώς οι ώρες περνούσαν και η εξυπηρέτηση κινείτο με αργούς ρυθμούς, στις 12 και μισή το μηχάνημα σταμάτησε να βγάζει νούμερα καθώς δεν θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν περισσότεροι άνθρωποι. Λίγο αργότερα, όπως καταγγέλλει η γυναίκα, μπήκε μια κυρία η οποία, διαπιστώνοντας ότι δεν μπορεί να πάρει νούμερο από το μηχάνημα, απευθύνθηκε στους πολίτες ρωτώντας εάν μπορεί κάποιος να της παραχωρήσει το δικό του. Εκεί ακριβώς, ένας κύριος που βρισκόταν στην ουρά ανταποκρίθηκε και πρότεινε να της παραχωρήσει το χαρτάκι του όμως έναντι αντιτίμου. Μάλιστα, το ποσό που ζητούσε ήταν 30 ευρώ!

Παρά τις αντιδράσεις των υπολοίπων που προέτρεπαν εντόνως την γυναίκα να μην το δεχτεί, τελικά εκείνη προχώρησε στη συναλλαγή ενώ, λίγο αργότερα, ενημερώθηκε και ο υπεύθυνος της ΔΕΗ ο οποίος έμεινε άφωνος και κάλεσε τους πολίτες να μην υποκύπτουν σε τέτοιου είδους εκβιασμούς, διαβεβαιώνοντας παράλληλα όλους ότι θα εξυπηρετηθούν.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER