Την αποχώρηση του Σταμάτη Μαλέλη από το Star ανακοίνωσε πριν από λίγο το κανάλι της Κηφισιάς.
Αναλυτικά η επίσημη ανακοίνωση του σταθμού αναφέρει:
«Το Star – Νέα Τηλεόραση Α.Ε. ανακοινώνει ότι μετά από κοινή απόφαση, ολοκληρώνεται σήμερα η συνεργασία του με τον κ. Σταμάτη Μαλέλη.
Η εταιρία ευχαριστεί τον κ. Μαλέλη για την πολυετή προσφορά του και του εύχεται ό,τι καλύτερο στους νέους του προσανατολισμούς»
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Σαμάτης Μαλέλης θα αναλάβει τα καθήκοντα του διευθυντή ειδήσεων στον τηλεοπτικό σταθμό του ΣΚΑΪ.






