Εξαρθρώθηκε από την ΕΛΑΣ μια από τις μεγαλύτερες σπείρες ναρκωτικών που είχαν γεμίσει με ναρκωτικά την Αττική. Μετά από εκτεταμένη επιχείρηση σε διάφορες περιοχές της πρωτεύουσας (Ζεφύρι, Άνω Λιόσια, Σαλαμίνα, Παγκράτι, Κολωνός, Ν. Κόσμος και Βούλα) καθώς και στα Χανιά, συνελήφθησαν 20 άτομα – δέκα Έλληνες και δέκα αλλοδαποί από Αλβανία και Συρία – ενώ στη δικογραφία που σχηματίστηκε περιλαμβάνονται συνολικά 43 άτομα.
«Εγκέφαλος» της σπείρας που λειτουργούσε με τρεις υποομάδες θεωρείται ένας 36χρονος Αλβανός κρατούμενος στο Κεντρικό Κατάστημα Κράτησης Δυτικής Μακεδονίας, ενώ ανάμεσά τους και ένας αστυνομικός ο οποίος φρόντιζε να ενημερώνει τη σπείρα για επικείμενες επιχειρήσεις των συναδέλφων του.
Κατά την επιχείρηση της ΕΛΑΣ κατασχέθηκαν 1,8 κιλά κοκαΐνης, 2 κιλά ηρωίνης και 7,8 κιλά ακατέργαστης κάνναβης αλλά και ο εξοπλισμός ενός εργαστηρίου νόθευσης και επανατυποποίησης ναρκωτικών ουσιών. Κατασχέθηκαν, επίσης, δύο πιστόλια, δύο κυνηγετικές καραμπίνες, δύο ξίφη, το χρηματικό ποσό των 33.615 ευρώ, έξι Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα, μία μοτοσυκλέτα και πλήθος κινητών τηλεφώνων.
Ο «τζίρος» της σπείρας εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 3 εκατομμύρια ευρώ.







