Η Ευρώπη φαίνεται ότι αρχίζει να χάνει και την υπομονή της με την Ελλάδα, καθώς της ζητά να μη «σπαταλά άλλο χρόνο» σε ό,τι αφορά τις μεταρρυθμίσεις, όπως αναφέρει δημοσίευμα του CNBC.
Στο άρθρο του αμερικανικού δικτύου σημειώνεται ότι μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης του Eurogroup στις Βρυξέλλες, ο επικεφαλής του Γερούν Ντάισελμπλουμ υποστήριξε ότι «υπάρχει χάσιμο χρόνου. Έχουμε μόνο τέσσερις μήνες, ας εργαστούμε», αναφερόμενος στη διαδικασία κατάθεσης και εξέτασης των ελληνικών μεταρρυθμιστικών προτάσεων.
Ακόμη και το πού θα γίνονται οι συναντήσεις μεταξύ Ελλάδας και εκπροσώπων των τριών θεσμών – συνεχίζει το CNBC – αποτελεί θέμα διαμάχης, καθώς η ελληνική κυβέρνηση δεν επιθυμεί τα στελέχη της τρόικας να επισκέπτονται την Αθήνα και προτιμά οι συζητήσεις να γίνονται στις Βρυξέλλες.
Διαβάστε περισσότερα στο Toxrima.gr.






