«Ευφάνταστα σενάρια» χαρακτήρισε μιλώντας αποκλειστικά στο «Π» ο Δημοσθένης Δαββέτας, όσα ακούγονται και γράφονται περί επαφών με το κόμμα του Σταύρου Θεοδωράκη. «Δεν είμαι ενήμερος, δεν έχω καμία επαφή με το Ποτάμι» δήλωσε μιλώντας στο «Π» ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας.
«Το μόνο άνθρωπο που ξέρω από το Ποτάμι είναι ο κ. Γραμματικάκης με τον οποίο μας συνδέει ο επιστημονικός διάλογος. Αλλά μετά τις ευρωεκλογές και την εκλογή του, δεν τον είδα ποτέ» σημειώνει και προσθέτει: «Αν με ενδιέφερε κάτι τέτοιο, θα προσπαθούσα να παραβρεθώ στο Συνέδριο στο Λαύριο».
Βέβαια, ο κ. Δαββέτας, που παραμένει σύμβουλος του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά για θέματα Πολιτισμού, δέχεται καθημερινά ερωτήσεις από τον κόσμο που δέχεται στο γραφείο του, γιατί ένα στέλεχος με τέτοια γνώση του χώρου και που επί τρία χρόνια βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, δεν αξιοποιείται πουθενά. Πολλοί είναι οι καλλιτέχνες που αναρωτιούνται με ποιο τρόπο θα μπορούσαν να συνεργαστούν μαζί του. Προφανώς, δεν βλέπουν με πολύ… θερμό τρόπο την ηγεσία που όρισε ο κ. Σαμαράς στο υπουργείο Πολιτισμού (Τασούλας, Γκερέκου).
«Ο ρόλος μου είναι μόνο συμβουλευτικός, δεν μπορώ να πάρω αποφάσεις» απαντά σεμνά, ο ίδιος.






