Παρασκηνιακά

Δείτε τι έχασε σε… γαλάζιο στοίχημα ο Μηταράκης

Έπαιξε και… έχασε! Ο λόγος για το βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κ. Νότη Μηταράκη που στον πρώτο γύρο των εσωκομματικών εκλογών στήριξε τον Απόστολο Τζιτζικώστα.

Ο κ. Μηταράκης ήταν μάλιστα τόσο σίγουρος πως ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας θα κέρδιζε ώστε έβαλε και ένα στοίχημα.

Όπως αναφέρει ο ΒΗΜΑτοδότης σε ρεπορτάζ του ο κ. Μηταράκης «έβαλε στοίχημα ότι θα είναι πρώτος ο Απ. Τζιτζικώστας ενώ ο Ι. Κεφαλογιάννης ότι πρώτος θα είναι ο Ευ. Μεϊμαράκης».

«Την Τρίτη το πρωί ο κ. Μηταράκης ειδοποίησε τον κ. Κεφαλογιάννη ότι θα του κάνει το τραπέζι στο κοσμοπολίτικο εστιατόριο «Matsuhisa Nobu» στον Αστέρα Βουλιαγμένης. «Έχασε το στοίχημα και τώρα είναι αναγκασμένος να πληρώσει δείπνο σε εστιατόριο που χρεώνει 100 ευρώ το κεφάλι» έλεγε με αρκετή δόση χαιρεκακίας ο κ. Κεφαλογιάννης», σύμφωνα πάντα με το ίδιο ρεπορτάζ.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER