Ανοιχτό άφησε στην Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών, Γιώργος Μαυραγάνης, το ενδεχόμενο να απαλλαγούν από τον ΕΝΦΙΑ, οι μη ενεργοί πολεοδομικοί οικισμοί, δηλώνοντας ότι η κυβέρνηση εξετάζει το θέμα αυτό.
Όπως δήλωσε ο κ. Μαυραγάνης, η κυβέρνηση εξετάζει το θέμα αυτό, ώστε να ισχύσει και για άλλες περιοχές ό,τι ισχύει για ορισμένους οικισμούς στην Κοζάνη όπου έχουν παρουσιαστεί κατολισθήσεις και έχουν εξαιρεθεί από την καταβολή του ΕΝΦΙΑ.
Απαντώντας δε στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτη Κουρουμπλή, χαρακτήρισε αναληθείς τους ισχυρισμούς του ότι θα εισπραχθούν 3,2 δισ. ευρώ από τον ΕΝΦΙΑ και όχι 2,65 δισ. που έχουν προβλεφθεί, τονίζοντας ότι δεν θα υπάρχει υπέρβαση.
Διαβάστε περισσότερα στο: toxrima.gr






