Διαψεύδουν κύκλοι του Γρηγόρη Κασιδόκωστα την είδηση νοσηλείας του στο νοσοκομείο και μάλιστα στην εντατική. Συγκεκριμένα τονίζουν ότι οι φήμες είναι «ανυπόστατες» οι πληροφορίες που διακινήθηκαν μέσω site . Στενός φίλος του κ. Κασιδόκωστα, τόνισε ότι «είναι μια χαρά και πέρασε και πολύ καλά στις διακοπές του Πάσχα». Ενώ την πληροφορία την διαψεύδει και η ΕΛ.ΑΣ.
Διαψεύδουν την είδηση ότι ο Γρηγόρης Κασιδόκωστας είναι στην εντατική





