Δικαίωση αποτελεί το αποτέλεσμα της σταυροδοσίας των ευρωεκλογών για την Ελίζα Βόζεμπεργκ. Μια από τις πλέον αξιοπρεπείς διαχρονικά παρουσίες στον χώρο της Κεντροδεξιάς, με συμμετοχή σε σημαντικές μάχες, τόσο σε πολιτικό όσο και συνδικαλιστικό επίπεδο μέσω του Δικηγορικού Συλλόγου Αθήνων, η Ελίζα Βόζεμπεργκ «φλερτάρει» με την πρώτη θέση στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας.
Το αποτέλεσμα αυτό δείχνει ότι η βάση της ΝΔ δεν ξέχασε τους αγώνες της Ελίζας Βόζεμπεργκ για τη γαλάζια παράταξη και αποτελεί μια προσωπική επιτυχία.
Η κα Βόζεμπεργκ είχε διαγραφεί το 2012 γιατί δεν ψήφισε το Μνημόνιο 2 ωστόσο ξαναγύρισε στη ΝΔ πριν τις εθνικές εκλογές του Μαΐου του 2012 χωρίς όμως να πολιτευτεί στην Α ‘ Αθήνας. Έδωσε μάλιστα μάχη πόρτα – πόρτα στην Α’ Αθήνας για την επικράτηση της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ.
Θ.Δ.






