Από σήμερα, έξι μήνες μετά την παραίτηση του πρώην Προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων κ. Κ. Λουρόπουλου, δεν μπορεί να ξανασυνεδριάσει η Ολομέλεια της Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών, και καμία απόφαση ρυθμιστικού χαρακτήρα δεν μπορεί πλέον να ληφθεί…
Διαβάστε περισσότερα στο: toxrima.gr






