Με έκτακτες εκπομπές θα καλύψει η ΕΡΤ το απόγευμα της Πέμπτης τις συναντήσεις του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα και τον υπουργό Εξωτερικών, Τζον Κέρι.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ και των δημοσιογράφων της ΕΡΤ, το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει ανταποκρίσεις, ρεπορτάζ από την Ουάσινγκτον και αναλύσεις σχετικά με το «τι επιδιώκει η ελληνική πλευρά».






