Την πλειοψηφία στην Βουλή των Αντιπροσώπων, αλλά και στην Γερουσία φαίνονται να κερδίζουν οι Ρεπουμπλικανοί, σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις ενόψει των ενδιάμεσων εκλογών στις ΗΠΑ.
Τα βλέμματα θα είναι σήμερα στραμμένα σε δέκα πολιτείες-κλειδιά, επτά από τις οποίες είναι πολιτείες που έχασε ο Μπαράκ Ομπάμα το 2012.
Η πτώση της δημοτικότητας του Αμερικανού προέδρου έπληξε τους Δημοκρατικούς γερουσιαστές που εξελέγησαν μαζί του το 2008, κυρίως στον Νότο (Λουιζιάνα και Αρκανσα).
Τίποτε δεν φαίνεται να είναι σε θέση να ανεβάσει το ηθικό των Αμερικανών, που είναι απογοητευμένοι έπειτα από τέσσερα χρόνια πολιτικής παράλυσης στο Καπιτώλιο.
Ενδεικτικό είναι ότι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δημοσκόπησης του Gallup, το 40% δεν βλέπει καμία διαφορά ανάμεσα σε ένα Κογκρέσο με δημοκρατική ή ρεπουμπλικανική πλειοψηφία.






