Την πόρτα του Προεδρικού Μεγάρου πέρασε ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, Φώτης Κουβέλης προκειμένου να συναντηθεί με τον Κάρολο Παπούλια.
Στην τοποθέτησή του ο Φώτης Κουβέλης τόνισε ότι «θέλησα σήμερα να σας δω για να σας θέσω την πρότασή μας για σύγκληση Συμβουλίου των Πολιτικών Αρχηγών προκειμένου να συνεννοηθούμε όλες οι δυνάμεις του δημοκρατικού τίξου για την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους».
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας επεσήμανε για τρίτη φορά μέσα σε λίγα 24 πως «χρειάζεται ελάχιστη πολιτική συνεννόηση τόσο στα οικονομικά όσο κ στα εθνικά θέματα».
Τέλος ο κ Κουβέλης τόνισε «ότι η τεχνική πόλωση κάποιον, απομονώνει, από την συστημική αντιμετώπιση των προβλημάτων του τόπου».
Όμως ο Φώτη Κουβέλης επανέλαβε και εξερχόμενος του Προεδρικού Μεγάρου την πρότασή του για σύγκληση των πολιτικών δυνάμεων του δημοκρατικού τόξου για τη διεκδίκηση μιας διαπραγμάτευσης για το δημόσιο χρέος υποστηρίζοντας ότι το χρέους δεν είναι βιώσιμο.
Τέλος τόνισε ότι πρέπει να υπάρξει διαπραγμάτευση που θα έχει αποτέλεσμα για όλη την ελληνική κοινωνία. Παράλληλα είπε ότι εκκρεμεί η πρόταση να γίνει αποδεκτή από τον Πρωθυπουργό και τις άλλες πολιτικές δυνάμεις.
Λέγοντας επίσης ότι «ο κοινός πολιτικός τόπος μπορεί να υπάρξει ανεξάρτητα από τις πολιτικές διαφορές που μπορεί να υπάρξουν».
Σε ερώτηση δημοσιογράφων για το αν συμφωνεί με την πρόταση του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα για πρόωρες εκλογές πριν την εκλογή του ΠτΔ ο κ Κουβέλης απάντησε ότι «εκλογές θα γίνουν όπως φαίνεται τον Μάρτιο λόγω της μη εκλογής του ΠτΔ.
Τέλος ερωτηθείς αν πρόκειται να συναντηθεί με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε πως « Συζητώ με τους πάντες, η καλύτερη συζήτηση θα μπορούσες να γίνει συμφωνώντας στη πρόταση την οποία καταθέσαμε».
Θ.Δ






