Ο προπονητής της εθνικής μας ομάδας μπάσκετ, Φώτης Κατσικάρης, αποφάσισε να «κόψει» δύο παίκτες από την αποστολή της Εθνικής που πλέον αριθμεί 16 παίκτες.
Ο λόγος για τους Γιώργο Μπόγρη και Γιάννη Αθηναίου τους οποίους ο Φώτης Κατσικάρης ευχαρίστησε θερμά για τη συμμετοχή τους στην προετοιμασία.
Αναμένεται η αποχώρηση ενός ακόμα αθλητή – πιθανότατα του Γιάνκοβιτς – ώστε να προκύψει η τελική δωδεκάδα που θα αγωνιστεί στο Μουντομπάσκετ της Ισπανίας.
Οι 13 της αποστολής είναι: Νίκος Ζήσης (Ούνιξ Καζάν), Βαγγέλης Μάντζαρης, Κώστας Σλούκας (Ολυμπιακός), Νικ Καλάθης (Μέμφις Γκρίζλις), Κώστας Βασιλειάδης (ελεύθερος), Κώστας Παπανικολάου (Χιούστον Ρόκετς), Βλαδίμηρος Γιάνκοβιτς (Παναθηναϊκός), Γιάννης Αντετοκούνμπο (Μιλγούοκι Μπακς), Γιώργος Πρίντεζης (Ολυμπιακός), Κώστας Καϊμακόγλου (Ούνιξ Καζάν), Γιάννης Μπουρούσης (Ρεάλ Μαδρίτης), Ίαν Βουγιούκας (ελεύθερος), Ανδρέας Γλυνιαδάκης (ελεύθερος).






