«Η μπάλα είναι τώρα στο γήπεδο της Ελλάδας» τονίζει το γερμανικό υπουργείο οικονομικών προειδοποιώντας τη χώρα μας πως δεν μας έχει δοθεί «λευκή επιταγή».
Χαρακτηρίζοντας θετική εξέλιξη την έναρξη των διαπραγματεύσεων των τεχνικών κλιμακίων Ελλάδος-ΕΕ η εκπρόσωπος του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, Μαριάνε Κοτέ, σημείωσε πως στόχος «είναι να πορευτεί η Ελλάδα μαζί με την υπόλοιπη Ευρωζώνη».
«Ο κ. Σόιμπλε πιστεύει ότι το χρέος είναι βιώσιμο και ότι η Ελλάδα δεν είναι μια χαμένη περίπτωση» πρόσθεσε.
Σε ερώτημα για τις σχέσεις Σόιμπλε – Βαρουφάκη, απάντησε ότι «ο Γερμανός υπουργός δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον Έλληνα ομόλογο του» και πως «υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση και οι διάφορες τους είναι διάφορες ουσίας».






